Nettbutikken som jobber for deg

Det er ikke bare å starte sin egen nettbutikk og vips så er alt i boks og under kontroll. Ofte har vi en visjon om hvor vi skal og hvordan vi skal komme dit, men vi er kanskje ikke helt sikker på det rent tekniske, som hvordan vi lager en nettbutikk og hva vi skal tenke på. Vi er fokusert på veien og drømmene våre, og har en unik kunnskap om produktene vi skal selge, men vi ikke være gode på alt. Vi må erkjenne våre begrensninger og bruke energien vår på de rette fokusområdene, hvis ikke kan veien bli både lang og tung. Det er nemlig her du skal tråkke varsomt og spare deg for unødvendig bruk av tid, for tiden vår er dyrebar. Kjenner du deg igjen bør du tenke deg godt om, før du begir deg ut på hele oppstarten alene, uten et godt system som sikrer deg den beste oppstarten. Det kan spare deg for mye unødvendig stress og frustrasjon, så sørg derfor for en enklere oppstart, både for deg og din bedrift.

 

Kunsten å samle alt på ett sted

Det er ikke bare én ting man skal tenke på skal man drive sin egen nettbutikk. Det er mange hinder på veien og ting man kanskje ikke aner noe om. Nettbutikken din må ha et domene, hjemmeside, tekst, integrasjonssystemer som betaling, frakt og økonomisystemer, den må ha sikkerhet og man må kunne betale på nett og man må for all del ikke glemme markedsføring. Videre er det mange andre punkter som er vel så viktig og som man kanskje glemmer på veien. Det er derfor viktig å få et godt system som kan hjelpe deg på veien, slik at du har alt samlet på et sted, slik at du kan fokusere på det du har på agendaen, uten bekymringer for at noe har gått i glemmeboka.

 

Markedsføringen du ikke kan luke ut

Markedsføring er som alle vet nøkkelen til flere kunder – som igjen resulterer i mer omsetning og høyere inntjening. Skal du starte, eller har allerede startet din egen nettbutikk, handler det om synlighet og at du blir lagt merke til. SmartWeb har fokus på at du skal få den optimale markedsføringen for din bedrift. Markedsføringen er alt fra søkemotoroptimalisering slik at kundene dine enkelt kan finne deg på nett, til smarte integrasjoner slik at du enkelt kan markedsføre deg på sosiale medier som Facebook, Instagram, Twitter og Google+. E-postmarkedsføring gir kundene dine en unik tilgang til å få nyhetsbrev og bli holdt oppdatert, samt dine kunder har mulighet til å avgi kundekundeevalueringer etter handelen. I tillegg kan det kjøpes gavekort på nett og gi rabattkuponger på alle, eller utvalgte produkter fra butikken din. Mulighetene er mange, men det viktigste er at du har de beste valgene.

 

Enkelt for deg, enkelt for kundene dine

Nettbutikken din er selvfølgelig tilgjengelig på både alle enheter som nett, nettbrett og mobil, og du trenger ikke bestemmer deg for om du enten vil selge B2C eller B2B, du kan nemlig fint selge til begge kundegruppene i nettbutikken din. Omsetningen er heller ikke relevant for SmartWeb. Du betaler kun et fast beløp per måned, som er helt uavhengig av hvor mye inntjening du har. Du vil også ha gratis support når behovet skulle melde seg. Ønsker du en optimal nettbutikk som gjør din hverdag og dine systemer bedre, slik at du kan fokusere på det du er best til kan du lese mer om nettbutikken her.